VISUELL PROFIL

Posted on Aug 3, 2016 |


VISUELL PROFIL

Kontor-lokaler

Lokaler

kontorlandskap

Logo-på-bil

 

VISUELL PROFIL TIL SNAP DRIVE

¨

Redesign av logoen til bilverkstedet Snap drive. Hoved kundegruppe et kvinner i alderen 25-50 år.

 

 

 

 

 

 

 

logoen

 

 

Logo-i-miljø

logo-som-lyskaster

 

LOGO TIL RESTAURANT

 

Jeg har utviklet logo for restauranten Mat og malt. Her har jeg designet egen typografi.

Målgruppen er unge voksne bl a. hipstere. Derfor har jeg valgt nettopp disse brune

hipsterfargene og det moderne looken med prosjektor som lyser opp logoen.

Restauranten serverer enkel mat, øl og takeaway. Den har en sentral plassering i byen.

 

 

 

Forsiden

 

KAFFEPRODUSENTEN BEANIE

 

Logo til produktdesign av selvutviklet kaffeemballasje fra kaffeprodusenten Beanie.

Hovedmålgruppen er tøffe damer som vil nyte en eksklusiv kaffe for å få enegi i en hektisk hverdag.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

FOTOGRAF BJARTE L. HAUGLAND

 

Visuell profil inkluderer logo og nettside til fotograf Bjarte L. Haugland. Se nettsiden her.

 

 

 

 

 

logo

resultat

 

FILMEN “IKKJE HEILT ETTER PLANEN”

 

Logo til reklameplakaten til filmen “Ikke helt etter planen.”

 

 

 

 

norofflogo1

 

 3D LOGO TIL SKOLEN NOROFF 

 

Jeg har i samarbeid med medstudenter utviklet en fysisk 3 D logo med utgangspunkt i

Noroff sin nåværende logo. Logoens materiale er i papir, metall, lim og maling.

 

 

 

 

 

KONSEPTUTVIKLING